'
  • Zgłoś naruszenie zasad
    6 głosów
    Zagłosuj
    Rozwiązane

    Brak komunikatu

    błąd
    Zauważyłem że gdy ekspert wejdzie w konfiguracje profilu, wprowadzi zmiany i je zapisze, nie pojawia się żaden komunikat. W zwykłych kontach wszystko gra.

    Pozdrawiam

    apo1362001 2011-03-30 19:13

  • Kto głosował
    • informatyk0
    • informatyk1
    • Lady_Rose
    • apo1362001
    • + 2 anonim

    Komentarze

  • Zgłoś naruszenie zasad
    To prawda, od pewnego czasu nie pojawia się żaden komunikat, ale może wszystko dojdzie do normy po wprowadzeniu przez moderacje zmian na kontach eksperckich
    2011-03-30 19:28
  • Zgłoś naruszenie zasad
    W chwili obecnej rozbudowywane są profile; w pierwszej kolejności eksperckie. Komunikat nie wyświetla się, fakt, ale ważne, że zmiany zapisują się prawidłowo, i widoczne są od razu po zapisaniu i przejściu na profil.
    2011-03-30 23:05
  • Zgłoś naruszenie zasad
    Odpowiedź główna Brak komunikatów jest małym problemem i poprawimy to przy wypuszczaniu nowych profili.
    2011-03-31 10:22

Dodaj komentarz

« powrót

Dodaj nową sugestię

Odpowiadają na sugestie :

  • PortalSpryciarze

Aktywni użytkownicy :

  • informatyk0
  • p0358
  • binprogrammer

więcej »